Saturday, October 15, 2011

බස් මියයන්නට පෙර තුන්වන කොටස



2010 සැප්තැම්බර් 22

ඔයා මට ආදරෙයිද??
හ්ම්ම්....
කොයි තරන් ආදරෙයිද
හ්ම්ම්ම්ම..මෙච්චරක් ආදරෙයි..
අනේ..ඔය පොඩ්ඩයිනෙ...
ම්ම්ම්ම්ම..එහෙනන්..මෙච්.......චරක් ආදරෙයි...
අනේ...එච්චරද...
හ්ම්ම්ම්..මේ..........................ච්චරක් ආද‍රෙයි
අනේ...මදි ඒ..
ඔයිට වඩා මට ආදරේ කරන්න බෑ මොඩයෝ....

හ්ම්ම්ම්..එහෙමද??
එහෙනන් ඔය ඇති...

........................................................................................................

2010 සැප්තැම්බර් 24

තුරු මල් වියළිව ඈල දොලද නිහඩව
ලොවම අද පාලුද
නුඹ යයිද දුර ඇත

සද තරුත් මිලිනව රැහැයි හඩ කො කොහිද
තවත් රෑ දිගුවේද
සිත යලිත් හඩනු ඈත

වසින වැසි අහස මත ඈද හැලෙයි පැල්පතට
තනිකඩව හඩන සිත
දිය බිංදු රිදවයිද

මිදුල මත අඹ රු​කහි ගි ගයන සියොත් නද
ගිරවු නැත ​ඈයිද අද
තනිවු සිත තවත් රිදුනිද

........................................................................................................

2010 සැප්තැම්බර් 25

ලොවම නිදන පාලු රැයක ගෙවා දැමූ දිනයක
පැතුම් කරපින්නාගෙන
අවසන යලිත් පැමිණ ඇත
නිදන්නට අවැසිය
රිදුම් දෙන ජීවිතය
සොවින් වැලපෙන සිතත් අරගෙන
නින්ද නෙතු මගහරින විට
නුඹ යලිත් සැතපෙයි නෙතු පියන් යට
පියවන්න නෙතු මට නිදන්නට
සිතත් වැලපෙයි නුඹ දකින්නට
අහිංසක මගෙ සිත යලි දෙන්න මට
දෙනෙත් ආසයි දැන් නිදන්නට...........

........................................................................................................

2010 ඔක්තෝම්බර් 1 වෙනිදා..

හමා එන මද නලක නුඹ හනික නැග එන්න
දේදුන්න මත නැගිල තරු පොකුරු ඈහිදින්න
අර පේන කදු මතින් පියඹාල හිනෙහෙන්න
නෙලූ මල් පොකුරු ගෙන හනික නුඹ පැමිනෙන්න

අහස් කුස සිසාරා ආදරය පවසන්න
නුඹ තුරුලෙ සැතපීලා නුවන් යුග සගවන්න
ඔය උකලෙ හිස තියන් ඒ සුවද විදගන්න
මගේ ලොව සරසන්න මගෙමවී නුඹ ඉන්න.........

........................................................................................................

2010 ඔක්තෝම්බර් 8

සදලු තලේ වැට අයිනේ
හිරිපොද ඇවිදින් වැටුනේ
බයිට් ටිකත් පෙගිල ගියේ
සෝඩ පමණි උතුරු උනේ

ගෙදර එන්න ඕනි උනේ
හනි හනිකට ගිල දැමුවේ
හොද සිහියෙන් පිට වූයේ
අතර මගදි මොකද උනේ

අකුරු මැකි බොද වී යයි
ලොවම මගේ වට කැරකෙයි
නින්ද අසල නැති හින්දයි
වෙරි මදිවද කියල හිතෙයි

........................................................................................................

2010 ඔක්තෝම්බර් 14

සොදුරු නුදුටු රුව
මල් මත රැන්දුව
ඈත දුරක උව
දකින නුඹේ රුව

දේදුනු අතරින්
පාර සොයාගෙන
සමනළියකගෙන්
පාර අසාගෙන

රන් තරු එළියෙන්
නුඹ සරසාගෙන
කැන්දන් එමි නුඹ
මෙගේම තුරුලට......

........................................................................................................

2010 ඔක්තෝම්බර් 31

ස්ටෙස් වෙනස් කරමුද
හා
දැන් මොකක්ද දාන්න ඕනි..
ඉන් රිලේෂන්ෂීප් දාමු
දාන්නම ඕනිද
ඔවු..ඈයි බය වෙන්නේ..අපි දාමු
අනේ මට බැ..
ඈයි...
මං වෙනුවෙන් දාමු
හ්ම්ම්ම්ම්
ඔන්න මං දැම්මා
එපා...........
ඈයි
මගේ බොයි ෆ්‍රෙන්ඩ් තරහ වෙයි...:-D

........................................................................................................

2010 නොවැම්බර් 1

අර තියන විල් තෙරෙට මං ඔයාව අරන් යන්නද
ඔයා කොහොමද ඒක කරන්නේ..
මං ඔයාව කරේ තියාගෙන පීනන්නං..
ඔයාට පීනන්න බෑනේ
නෑ මට පුලුවන්..
එහෙනන් අර අතන කෝටුව ලගට පීනල එන්න..
හරි....
මං ගිහින් ආවා..කෝ ඔයා....
මං මෙහේ...
කෝ ඉතින්..
මට බෝට්ටුවක් හම්බ උනෝ...මං යනෝ.....:-D

........................................................................................................

2010 නොවැම්බර් 2

දිවුරා කියන්න මගෙ නලලත අත තියා
නොයන වග මා හැර දමා
යන දිනයක් වෙතොත්
යන්න
ඇතටම
දෙනෙත් මායමට නොපෙන්නට
මා සොයා ඒවි
නුඹ ලගටම යලිත්
දිවුරු වග සිත් මලින් නැගිටින්නට පෙර
මරාදමන්න මා
මිය යමි නුඹ ළය මත
වැළදගමි ඒ මරණය
අතැ'ර නුඹ නොමැති ජීවිතය...:-D.

........................................................................................................

2010 නොවැම්බර් 4

මං පිහිනන්න උගතිමි
සත් සමුදුරෙන් පිහිනන්න
මන්ද යත් නුඹ දුර බැවිනි..
මා පිහිනීමට පටන් ගත්තෙමි
සත් සමුදුර මැද්දටම
මන්ද යත් මං නුඹට ආදරය කළ නිසාවෙනි
​අහෝ...
නුඹ අන් නැවක යන අයුරු දුටුවෙමි
මා සයුරු මැද අතරමං වී ඈත..
එගොඩත් නැත
මෙගොඩත් නැත...:-D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget