Sunday, November 28, 2010

මගුලක කතන්දරක් දෙවනි කොටස..හනිමුන් යාම....

එතන වෙන වින්නැහිය බලං ඉන්න බැරි තැන මං ඉතින් එක දෙක තුන කරලා දාගත්ත නන් මතකයි කියමුකෝ... ඕං ටික වෙලාවක් යද්දි ‍එකෙක් දනිපනි ගගා දුවගෙන ඇවිත් මගේ කණ ඉස්සරහ කෑගහපි කිව්වලු..

යකෝ........
මං උඩගිහින් වැදුනා සිවිලිමේ හතරැස් මුල්ලේ..ඊට පස්සේ ඒ සී එකේ හුලගට ගිහින් ඇදගෙන වැටුනා බාර් එකේ මේසෙ උඩට..මල මගුලයි..බෝතලේ කටේ..අරූ ආයෙත් දුවගෙන ආවා..

බිව්ව ඇති යකෝ..
යකෝ මේ බොනව නෙමේ බොතලේ කටට වැටුනා.......... කොට්ටෝරුවා...
ඇයි හත්දෙයියනේ මුන්ගේ කටේ සද්ද අහන් ඉන්න පුලුවන්ද..
දැන් මොකද තෝ උලම වගේ බෙරිහන් දුන්නේ...
අන්න මනමාලය පිටත් වෙනවලු
ඉතින් මට මොකෝ..
යකෝ උඹනේ කාර් එක ගෙනියන්නේ
හුටා..මල මගුලයි කිව්වලු..
මං කාලත් නෑ බොල
හිටු..

මෙන්න අන්න අරූ හුරේ රන්එක..පැන්න මනමාලිගෙ ආච්චි ඉස්සරහට..වැදුනා මුගෙ ඇගේ..විජ්ජුම්බරයයි..අරූගේ දත් සෙට් එක කටින් එළියට පැනල..මං දුවගෙන ගියා බලන්න..හත්ඉලව්වයි..අර ආච්චියේ දත්සෙට් එක මුගෙ කටේ..ඒකෙත් දතක් අඩුයි...දැන් හොයපංකෝ අඩු දත.. ඕං අර ආච්චි හිනා වෙනවා කටේ තනි දතකුත් තියාගෙන...මං බැලුව ඒ මොකද කියලා..බැලින්නං ඒ ආච්චිගේ උපන් දතලු..අම්මටහුඩු උපන්දත කෙසේ වෙතත් ඒ අර දත් සෙට් එකේ අඩු දතනේ....මේක කිව්ව ගමන් අරූ ඇද්දේ නැතෑ දත..දත අතේ..දැන් ආච්චිට දත කටෙත් නෑ දත් සෙට් එකෙත් නෑ..හලේ මට බෑ ඒ විකාරේ බලං ඉන්න..ආච්චිත් වැලහින්න වගේ අඩනවා..දත නෑ කියලා...අරූ කියනවා

ආච්චි අපි මේ දත ලේනට විසික් කරමු..එතකොට අලුත් දතක් හම්බවෙයි කියලා...
යකෝ හිපාටුවෝ..ඕක කිරි දතක්ද ලේන ආපහු ගෙනත් දෙන්න....
බං අපි ආච්චිව ෂේප් කරගම්මු බං එහෙම හරි කියලා..බලපං අර ලමිස්සි වගේ ‍අඩනහැටි..
මුටත් හිත ගිහින්ද මන්දා..මට බෑ ඔව්ව බලං ඉන්න...මං ගියා කන්න කියලා... ‍
දැන් කෑම දීලා ඉවරයිලු..
මල හත්තිලව්වයි දන්සලකට ආවා වගේනේ...
දැන් එතකොට කන්න මුකුත් නැද්ද..
නෑ
දැන් ඉතින් අහවල් දෙකක් කරන්නද..මේසේ ලස්සනට ගහල තිබ්බ අනමාලු ගෙඩි දෙකක් කඩාගෙන ආවා මගදි කන්න කියලා..කෑම පිගානකට හෙන ගනන් දීලා..මං ආනමාලු ගෙඩි ‍දෙකක් කාලා තරු තියන හොටලයක දවල් කෑමක් ඉවර කලා...හලේ..මට බෑ අප්පා....
ගියා ජෝඩුව ලගට..මේන්න වැඩක්..මනමාලි පොළවේ පස් කනවා..මූනේ වැලි එකයි..පාපිස්ස ලෙවකනවා..එක විකාරයයි...
මං පොඩ්ඩක් බැලුවා සීන් එක...මනමාලය ලගට කිට්ටු කරා
මොකද මචං සීන් එක..
දාල එන්න බෑලු බං අම්මලව..
යකෝ...දැන් ඒකිම නේද තොට වද දුන්නේ බඳිමු කියලා..දැන් මගුලක්ද කියන්නේ...
දන්නෑ බං..තව ටිකක් බලල එන්න බැරි නන් අපි යමු නේද...
ඔවු බං..බලෙන් ගිනියන්න බෑනේ..අපි යමු..එයාට පස්සේ එන්න කියමු..
අරූමට රහසින් කියපි.
මචං මනමාලි එන එකක් නෑ..උඹ බොතලයක් කාර් එකට දාගනින් අපි දෙන්න සෙට් වෙමු කියලා..

හප්පා..ඉතින් මක්කොරන්නද..මං ගියා බොතලයක් අරන් එන්න..විනාඩි 5ක් යන්නැති..
මේක හරි කෙළියක්නේ යකෝ..මේන් මනමාලි හිනාවෙනවා පැලෙන්න..අරූ මගේ අතේ තිබ්බ බෝතලේ දිහා බලාගෙන ‍හූල්ලනවා..මට දුකේ බෑ..ඌගෙ කදුලු කැට සට සට ගාලා වැටෙනවා..මං ගිහින් ඇහැව්වා
මොකෝ බං සීන් එක..උඹ මොකක් හරි කිව්වද බං....
නෑ බං මේකි ආයෙත් මාව රවට්ටලා.. ඒ ෆොටෝ වලට ඕනි නිසාලු බං ඇඬුවේ...
අනේ මට දුකේ බෑ අප්පා..මනමාලයා හොටු පෙරාගෙන බෝතලේ දිහා බලාගෙන අඩනවා...මටනන් බෑ අප්පා බඳින්න...

හ්ම්ම්ම්ම්..දැන් ඉතින් කට්ටියට නැග්ගයි කියමුකෝ කාර් එකට‍..එකා එකා මල් වලින් ගහද්දි සට සට ගාලා මල් වැටෙනවා කාර් එකට..හීරිලා ඇති අම්බානක්...ජෝඩුවත් එක්ක තරහටද මන්දා මල් වලින් ගහන්නේ..සමහර උන් කාර් එක පස්සේ දුවගෙන ඇවිත් දඩෝං ගාලා කෙලිනවා මලකින්..කාර් එක හීරිලා යනවා..හප්පේ උන්ගේ උතුරා යන සන්තෝෂෙ වෙන්ටැයැ කියලා අපිත් හිත හදාගත්තා...
දැන් ඉතින් ප්‍රේම ගීයකුත් දාගත්තා කාර් එකේ..මොනව උනත් විරහ ගී ගයන්න පුලුවනැ..යනවා හැටට හැටේ..දැන් යන්නේ කොහෙද දන්නෙත් නෑ අරූ දීපු ඇඩ්‍රැස් එකකට යනවා මාත්..ටිකකින් බැලුවා දෙන්න මොකද සද්ද නැත්තේ කියලා..දැන්ම නැකතට වැඩ අල්ලද දන්නෑනේ..හලේ මට ලැජ්ජයි අප්පා..මට බෑ අප්පා මෙව්වා බලන් ජීවත් වෙන්න..

මේන් මුන් දෙන්න මල මිනි දෙක වගේ බුදි..කුණුකෙළ පෙරාගෙන බුදි..මනමාලිගෙ මල් පොකුර අරූගේ කටේ හිරවෙලා ඌට හුස්ම ගන්නත් බෑ..ඒක අරන් දාන්න හදලත් පවුල් ප්‍රශන්යක් වෙයි කියලා නිකං හිටියා..මොනව උනත් මනමාලිගේ මල් පොකුරනේ..ඒක ඌගෙ කොහෙ තිබ්බත් මයෙ මොකෝ නේ..මට බෑ අප්පා මෙහෙම යන්න..මක්කක් කොරන්නද ජෝඩුව ගොරවනවා අම්බානක්..හරියට සිංදුවට බේස් එක ගහනවා වගේ..හප්පා..ඒකෙත් අමුත්ම තාලයක් නොවැ තියෙන්නේ...

දැන් යනවා කිතුල් ගල පැත්තට..හප්පා පට්ට කැලයක්නේ...ගල් මුල් උඩින් යන්න තියෙන්නේ..මං බැලුවා මනමාලය දිහා..
මචං..පාර හරිද....
දන්නෑ බං ඇඩ්‍රැස් එක හරි නන් පළ.. .......

අරූ හීනෙන්ද මන්ද කිව්වා..මාත් ඉතින් මොනව කරන්නද..ඔය යන්නේ..කූඩැල්ලෝ චිරි චිරි ගාලා රෝදෙට යටවෙලා යනවා...එක රෝදයක් අඩි තුනක් උස මුලක් උඩින් දාද්දි අනික අඩි හතරක් උස මුලක් හොයාගෙන..එහෙන් ගල් විමානේ..පාරට දාන්න ගෙනාපුවද මන්දා හැම ජා‍ති‍යකම ගල් පාර මැද්දේ..මැණික් විතරයි නැත්තේ..ඒවත් තියනවද මන්දා..යකෝ හනිමුන් කියලා මෙහෙම කැලයක් අස්සේ රිංගන්න ඕනිද.. යකෝ සිංහයෝ කොටිත් ඇති මේ කැලේ අස්සේ...දෙයියනේ දෙන්නෙක් කසාඳ බැන්දට පස්සෙන් හනිමූන් යන්න ඔය තරන් කැලේ රිංගන්න ඕනිද අප්පා..මේක නන් පුදුම ලෝකයක්නේ..
ඔං නැවැත්තුවා කියහංකෝ හෝටලේ....මුන් දෙන්න බහින්නෑ කාර් එකෙන්..තාම නිදි..මොනව කරලවත් නැගිටින්නෑ..මට පට්ට බඩගිනි..
කථා කරා වේටර් කොලුවෙකුට..අහ ගත්තා බුෆේ එක තියන තැන..මේක ගස් අස්සේ මහ මූකලානේ තිබ්බට ‍ලොකු හෝටලයක්ලු..ඔය සුද්දොත් එනවයි කියන්නේ..හප්පා ඌගේ වර්නනාව..හරියට නිකං මුලු හෝටලේම ඌගේ වගේ..මාත් ඉතින් බඩගින්න වැඩි කමට අර දැන් හුඹහින් ඇදල ගත්ත එකෙක් වගේ පස්සෙන් ආවා.මල හත්තිලව්වවයි බුෆේ එක...
පිට්ටු..
පොල්කිරි
‍කෙසෙල්මුව
දඹල..
ගොටුකොළ.
නෙලුම් අල
ආහ්..තව තිබ්බා කුරහන් තලපයි මුං ඇට හොද්දකුයි...
මං ඇහැව වේර් මල්ලිගෙන් මෙව්වද කන්න තියෙන්නේ කියලා..එ‍තකොට ඌ කියපි අද ශ්‍රී ලංකන් මෙනු එකලු..ඇයි හත්තිලව්වේ මොන මගුල උනත් මෙව්ව කන්න පුලුවන්ද මිනිහෙකුට..මට බෑ අප්පා මෙහෙම ඉන්න..මං ගියා ජෝඩුවට කියලා ගෙදර යන්න හිතාගෙන උන්ගේ කාමරේට...බයෙන් බයෙන් ගියා මොන ජල්ලියක් අල්ලද දන්නෑනේ..අනේ මේ මුන් දෙන්නා දොර මුල්ලේ දපල දාලා දොයි...අර රෝසමල් පෙති විසිකරපු ඇද එහෙම්මමයි..මුන් දෙන්නා අර පාපිස්සක් උඩ නිදි..මට දුකේ බෑ..මුන්ට කථා කරල වැඩකුත් නැති නිසා උන්ගේම ෆෝන් වල උදේ තුනට එලාර්ම් තියලා මං ආවා..ඒ වෙලාවටවත් නැගිටල අර රෝසමල් පෙත්තක් කන්නැතෑ කියලා..
කාර් එකේ බෝතලේ තනිවෙලා..ආපහු එනගමන් මුලක් උඩ නවත්තලා කූඩැල්ලෝ ටිකක් තනියට ව‍ටකරගෙන ඒකත් හිස් කරන්න ගත්තා.....

36 comments:

  1. පට්ට කියන්නේ ආය පට්ටම පට්ටයි මචං... බඳින්ට හිත දෙන්නේ නෑ බොලං මේ (කුණු) කතා අහපුවාම.... :))

    ReplyDelete
  2. මැක්සා.....................

    ReplyDelete
  3. හික් හික් ........ ෆට්ට පතුරු :D

    ReplyDelete
  4. පසනෝ මට වතුර එකක් ඉහපිය . ..

    මටම ශුවර් නෑ මම ජීවතුන් අතරද කියලා . ..

    මම හිතන්නේ මේක කියවලා මම හිනාවෙලාම මැරිලා . ..

    මාරයි යකෝ .. ..

    පික්සු කොර ඕයි මේ මගුලේ කතා දෙක . .

    ReplyDelete
  5. පාර්ට් වන් එක තරම්ම ෆන් නැතිමුත් මේකෙත් පොඩි ගතියක් තියෙනවා. ඒක නෙවේ බං වැඩේ මුන් දෙන්නට මෙච්චර නිදිමත ඉපදුනත් හරි නිදාගෙනම නැද්ද? ඇයි යකෝ අද වගේ දවසකවත් ඇහැරලා ඉන්න බැරිද?

    ReplyDelete
  6. පතයෝ සිරාවටම දුකා කියන්න වගේ උඹේ මේ මගුල් කතා කියෝල තාම හිනා

    ReplyDelete
  7. එළ කිරි කොල්ලෝ . . ආයේ නම් බදින්නේ නෑ . . . මට බෑ අප්පා . . .!

    ReplyDelete
  8. මල මගුලක්නෙ යකෝ මේක.. අම්මපා උඹත් ගියානෙ උනුත් එක්ක හනිමූන්.....

    ReplyDelete
  9. හික් හික්!! සිරාම සිරා මචෝ

    ReplyDelete
  10. පිස්සු හැදෙනවා නේන්නම් මේවා කියවලා.. මරේ මරු

    ReplyDelete
  11. මල් හතයි

    ReplyDelete
  12. පට්ට්ම පට්ට බන් සති අන්තයට නියම ෆන් එකක් හම්බ උනා

    ReplyDelete
  13. මටත් බදින්න ඕනි නැතෝ‍‍............

    පට්ට පට්ට පට්ටම ප‍ට්ට....
    හිනා කාලා බ්ලා හිරවෙලා මැරෙන්නේ මෙව්වට....

    අර කිතුල්ගල පැත්තේ හෝටලේ ප්ලාන්ටේෂන් එක වෙන්න ඇති මයෙ හිතේ.... :-P

    ReplyDelete
  14. elakiri wadak..patta pimmak..gindara paaak..sarthaka uthsaahayak..niyamai

    ReplyDelete
  15. thawath liyanna suba pathanawa.............
    :D

    ReplyDelete
  16. //නෑ බං මේකි ආයෙත් මාව රවට්ටලා.. ඒ ෆොටෝ වලට ඕනි නිසාලු බං ඇඬුවේ...//

    පට්ට බං..........
    පට්ටම පට්ට නොහොත් පරට්ට්ට්ට!!!!

    ReplyDelete
  17. මෙහි ඊමේල් ෂෙයාරින් පහසුකමද දෙන්නේ නම් මනාය. හොඳ කෑමක් බෙදාහදා ගෙන කෑම අපේ සිරිතය.

    ReplyDelete
  18. ලොල්... නියමයි අයියේ

    ReplyDelete
  19. පුතා/
    එහෙම හිතන්න එපා බොල..කසාද බැදලම බලපල්ලකෝ...;-D
    ස්තූතියි ඇවිත් ගියාට

    priyantha.ඒබී/

    ස්තූතියි ප්‍රියන්ත අයියා...

    ReplyDelete
  20. වැප් /
    ස්තූතියි වැප්...

    දුකා /
    හික් හික්..දුකා අයියත් ඇවිත්.. ගොඩක් සතුටුයි අගය කරාට...ස්තූතියි අයියේ..

    ReplyDelete
  21. ගීත් (සහෘදයා) /
    යකෝ දවසම චාටර් කාලා මහන්සි උනාම කොහොමද බොල ඇහැරන් ඉන්නේ.. හික් හික්.. ස්තූතියි ඇවිත් සටහනක් දාල ගියාට..

    ගයාන් තාරක /

    හික් හික්..ස්තූතියි තාරක ඇවිත් ගියාට...

    ReplyDelete
  22. දුමී /
    හයියෝ..ආයෙ බඳින්න නං එපෝ.. හික්ස්... ස්තූතියි අයියේ ඇවිත් ගියාට...

    අභීත /
    ඒ ගැන කුමන කථාද අප්පා..දන්නවනේ ඉතින් අහගත්ත දේවල්.. හික් හික්...

    ReplyDelete
  23. mahima/

    ස්තූතියි මචං ඇවිත් ගියාට....

    blog gadol/
    ස්තූතියි මචෝ....

    ReplyDelete
  24. pissi /

    ස්තූතියි පිස්සියේ.. හකිස්.. මොනව කරන්නද ඉතින් නම නේ.. හික් හික්..

    sameerausa /

    ස්තූතියි මචං ඇවිත් ගියාට...

    ReplyDelete
  25. sithuwilimandiya/

    ස්තූතියි මට මල් පොකුරක් දීල ගියාට.. හික් හික්..

    ඉලංදාරියා /

    ස්තූතියි ඉලංදාරියා....

    ReplyDelete
  26. Lahiru Udayanga /
    තැන්කූ මචෝ......

    ෴ හසියා ෴ /

    ඒකමද දන්නෙ නන් නෑ.. හැබැයි තේවත්තක් මැද්දේ තමා තිබ්බේ.. හී හී.. ස්තූතියි ඇවිත් ගියාට...

    ReplyDelete
  27. ruwan kumara maddage/

    ස්තූතියි සහෝ...

    Anonymous/

    ගොඩක් ස්තූතියි නංගියෝ...

    ReplyDelete
  28. pandukabaya/

    ස්තූතියි ඇවිත් සටහනක් දාලා ගියාට...

    charmi/

    මචෝ ඊමේල් ෂෙයාරින් පහසුකම ගැන මං වැඩිය දන්නෑ.. අහල බලල ඒකටත් උත්සහයක් දෙන්නං.. ගොඩක් ස්තූතියි ඇවිත් අදහසක් දීල ගියාට...

    හසී /

    ස්තූතියි හසී.. ඇවිත් ගියාට..

    ReplyDelete
  29. හලේ මන්දා..... මෙයා ගේ මගුග දවසේ මොනාවෙයිද කියලා.........

    ReplyDelete
  30. හික් හික් හික් හිනාව නතර කොරගන්න බැ බං හිනාවෙලාමබ්‍රේක් පලු ගෙව්ලද කොහිද හික් හික් හික් ෆට්ටයිzzzzzzzz බං

    බුහහ් හහ් හහ් හාzzzzzzzzzz ;)

    ReplyDelete
  31. meka nam venna beri vadak..mata me magule 2 kotasa maga arila..ihi ihi ihi...kamak ne dan hari dakkane..kathava nam ela ela elazzzzzzzzzz :) :)

    Pabalu

    ReplyDelete
  32. හපොයි අදට ඇති හොඳටෝම... හපොයි හපොයි... යකෝ හිනා වෙනවා කියල මෙහෙමත් හිනා වෙන්ට පුලුවන්ද... පට්ටම පට්ට පසන්

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...